martes, 10 de noviembre de 2020

CONTINUAMOS CO OUTONO

 ESTA MAÑÁ CANDO CHEGAMOS Á NOSA CLASE ATOPAMOS UN PAPEL CON LETRAS, NÚMERO E DEBUXO PEGADO NA PAREDE.

TODOS E TODAS QUERIAMOS SABER O QUE POÑÍA E LLE PREGUNTAMOS Á PROFE.

SERÁ UNHA CARTA COMO A QUE NOS MANDOU ANTÍO A SEMANA PASADA? NONNNN, É UNHA ADIVIÑA.

SABEDES A RESPOSTA?


ALGUNHAS SUXERENCIAS QUE PODEMOS FACER NA CASA APROVEITANDO OS PASEOS POLO PARQUE, BOSQUE...

- FALAREMOS SOBRE O OUTONO AMPLIANDO DESTA MANEIRA O NOSO VOCABULARIO: CAMBIO DO TEMPO (FRÍO, CHUVIA, VENTO…), PRENDAS DE VESTIR QUE EMPREGAMOS, QUE LLE PASA ÁS ÁRBORES, CORES DAS FOLLAS, FESTAS (MAGOSTO, SAMAÍN), ALIMENTOS DESTA ÉPOCA (APROVEITAREMOS PARA PROBALOS E CONVERSAR SOBRE OS HÁBITOS DE HIXIENE), COIDADO E RESPECTO Á NATUREZA …

- COLLEREMOS FOLLAS, CASTAÑAS, PAOS, PEDRIÑAS…

- AGRUPAREMOS OS ELEMENTOS QUE TROUXEMOS DA SAÍDA. PODEMOS FACER PEQUENOS GRUPOS CON ELES (POR EXEMPLO: PON 1 FOLLA E MOITAS CASTAÑAS ENRIBA DA MESA,  COLLE 3 FOLLAS, 2 PAOS, 4 CASTAÑAS…)

- APRETAMOS ALGUNAS FOLLAS PARA ESCOITAR O RUIDO QUE FAN.

- CLASIFICAMOS AS FOLLAS POR CORES E TAMAÑOS.

- OBSERVAREMOS FROITOS SECOS E CARNOSOS DESTA ESTACIÓN: UVAS, MILGRANDA, MANDARINA, NOCES, ABELÁS, CASTAÑAS. COMPARARÉMOLAS, EN QUE SE DIFERENCIAN, DEGUSTARÉMOLAS. 

PODEREMOS FACER CON ELAS CLASIFICACIÓNS (NOCES CON NOCES, TODOS OS FROITOS MARRÓNS XUNTOS, AGRUPAR OS QUE TEÑEN CASCA...) E SERIACIÓNS (POR EXEMPLO: 1 NOZ, 1 CASTAÑA, 1 NOZ, 1 CASTAÑA…)

- ESCOITAREMOS ALGÚN CONTO DO OUTONO E LOGO FALAREMOS DAS SÚAS PERSONAXES E DO QUE ACONTECEU NEL.

- APRENDEREMOS ALGUNHA CANCIÓN OU POESÍA.

- PODEREMOS FACER ALGUNHA ACTIVIDADE PLÁSTICA COS ELEMENTOS RECOLLIDOS NA NOSA SAÍDA.

- MODELAREMOS CON PLASTILINA: UN PAO (FORMA DE CHURRO), UNHA CASTAÑA, UN COGOMELO…

- ELABORAREMOS ALGUNHA RECEITA CON ALGÚN ALIMENTO DO OUTONO.

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario