ESTA MAÑÁ CANDO CHEGAMOS Á NOSA CLASE ATOPAMOS UN PAPEL CON LETRAS, NÚMERO E DEBUXO PEGADO NA PAREDE.
TODOS E TODAS QUERIAMOS SABER O QUE POÑÍA E LLE PREGUNTAMOS Á PROFE.
SERÁ UNHA CARTA COMO A QUE NOS MANDOU ANTÍO A SEMANA PASADA? NONNNN, É UNHA ADIVIÑA.
SABEDES A RESPOSTA?
ALGUNHAS SUXERENCIAS QUE PODEMOS FACER NA CASA APROVEITANDO OS PASEOS POLO PARQUE, BOSQUE...
- FALAREMOS SOBRE O OUTONO
AMPLIANDO DESTA MANEIRA O NOSO VOCABULARIO: CAMBIO DO TEMPO (FRÍO, CHUVIA,
VENTO…), PRENDAS DE VESTIR QUE EMPREGAMOS, QUE LLE PASA ÁS ÁRBORES, CORES DAS
FOLLAS, FESTAS (MAGOSTO, SAMAÍN), ALIMENTOS DESTA ÉPOCA (APROVEITAREMOS PARA PROBALOS
E CONVERSAR SOBRE OS HÁBITOS DE HIXIENE), COIDADO E RESPECTO Á NATUREZA …
- COLLEREMOS FOLLAS, CASTAÑAS, PAOS, PEDRIÑAS…
- AGRUPAREMOS OS ELEMENTOS QUE
TROUXEMOS DA SAÍDA. PODEMOS FACER PEQUENOS GRUPOS CON ELES (POR EXEMPLO: PON 1
FOLLA E MOITAS CASTAÑAS ENRIBA DA MESA,
COLLE 3 FOLLAS, 2 PAOS, 4 CASTAÑAS…)
- APRETAMOS ALGUNAS FOLLAS
PARA ESCOITAR O RUIDO QUE FAN.
- CLASIFICAMOS AS FOLLAS POR
CORES E TAMAÑOS.
- OBSERVAREMOS FROITOS SECOS E CARNOSOS DESTA ESTACIÓN: UVAS, MILGRANDA, MANDARINA, NOCES, ABELÁS, CASTAÑAS. COMPARARÉMOLAS, EN QUE SE DIFERENCIAN, DEGUSTARÉMOLAS.
PODEREMOS FACER CON ELAS
CLASIFICACIÓNS (NOCES CON NOCES, TODOS OS FROITOS MARRÓNS XUNTOS, AGRUPAR OS QUE TEÑEN CASCA...) E SERIACIÓNS (POR EXEMPLO: 1 NOZ, 1 CASTAÑA, 1 NOZ, 1 CASTAÑA…)
- ESCOITAREMOS ALGÚN CONTO DO
OUTONO E LOGO FALAREMOS DAS SÚAS PERSONAXES E DO QUE ACONTECEU NEL.
- APRENDEREMOS ALGUNHA CANCIÓN
OU POESÍA.
- PODEREMOS FACER ALGUNHA
ACTIVIDADE PLÁSTICA COS ELEMENTOS RECOLLIDOS NA NOSA SAÍDA.
- MODELAREMOS CON PLASTILINA:
UN PAO (FORMA DE CHURRO), UNHA CASTAÑA, UN COGOMELO…
- ELABORAREMOS ALGUNHA RECEITA
CON ALGÚN ALIMENTO DO OUTONO.
No hay comentarios:
Publicar un comentario